Természetesen ez is sok tényezős egyenlet, de tanulható és tesztelhető. … Tovább olvasom
A sikeres e-mail marketing alapja a jó adatbázis!
A jó e-mail marketing első lépése, hogy meghatározzuk a célcsoportot. Kik a vásárlóink? Életkoruk, élőhelyük, fogyasztási szokásaik, stb. Ilyen felhasználókból építhetünk adatbázist saját magunk, és/vagy megbízhatunk valakit a felépítésével, esetleg találunk már jól felépítettet amire kiküldhetünk ajánlatokat. … Tovább olvasom
Mi számít megfelelő eredménynek a hírlevelek eDM-ek kiküldésénél?
Az email marketing hatékonysága több tényezőtől függ, köztük a technikai paraméterektől, a szektor sajátosságaitól, az ajánlat specifikusságától, az adatbázis minőségétől és legfőképpen attól, hogy az érdeklődési körnek megfelelő ajánlatot küldtünk-e a címzettnek. … Tovább olvasom
Keresztmarketing
Képzelje el, hogy jelentkezik egy kalandtúrára. Nemsokára kap egy tájékoztatót e-mailen, hogy mivel készüljön a nagy kalandra. Javasolt napi edzés a túra előtt, táplálkozás és hogy vigyen magával egy gyorsan száradó túranadrágot. … Tovább olvasom